تراورتن سفید طبس

مشخصات ظاهری تایل سنگ تراورتن سفید طبس

سنگ تراورتن سفید طبس با رنگ زمینه روشن ( رنگ سفید زمینه اصلی تراورتن طبس است ) به همراه رگه های مشکی و بعضا صورتی و شکلاتی می باشد.

سنگ تراورتن سفید طبس به دو صورت موج دار و بی موج موجود است و همان طور که می دانید ، سنگ های تراورتن در سورت های مختلفی یافت می شوند و آن چه موجب وجه تمایز آن ها از یکدیگر می شود ، بی موج و یکدست بودن و میزان تمایل رنگ سنگ به زمینه ی اصلی آن است.

تلگرام

اینستاگرام

ویژگی های تایل سنگ تراورتن سفید طبس

  • ساب پذیری عالی که موجب براقیت بیشتر و جلوه ای آینه ای از سنگ شده است . البته مرغوبیت لقمه های کارخانه ای که فرآیند ساب سنگ را انجام می دهند ، حائز اهمیت می باشد.
  • مقاوم در برابر فشار و شرایط محیطی ، بعلاوه جذب آب پایین ، استفاده از این سنگ در مناطقی با آب و هوای سرد و مرطوب را امکان پذیر نموده است .
  • بافتی متخلل که در نتیجه ، موجب افزایش کاربرد این سنگ در نماهای بیرونی و با ارتفاع های بسیار شده است . خلل و فرج های ظاهری سنگ با استفاده از مواد رزینی و ماستیک کاملا پوشیده شده و ظاهری صاف و یکدست به سنگ می بخشد .

کاربرد اسلب و تایل سنگ تراورتن سفید طبس

عمده کاربرد اسلب و تایل سنگ  در سنگ نمای ساختمان هاست که نمایی بی نظیر با رنگ روشن و شفافش به ساختمان می بخشد . همین طور در بخش های داخلی به عنوان دیوارپوش لابی هتل ها و مجتمع های تجاری و مسکونی ، دیوار راه پله ها ، نور گیرها ، پارکینگ ها استفاده می گردد.

ترکیب سنگ تراورتن سفید ( به دلیل وجود رگه های قهوه ای که در زمینه سفیدِ خود دارد ) با سنگ هایی با تم شکلاتی ( همچون سنگ گیوتین ) و حتی آجرنماهای قهوه ای می توانند نتیجه ای فوق العاده به کار بخشد .